به باد رفتن پول در بورس و مشکلات خانوادگی – پرسش 3791
به سامانه نرم افزاری وکیل آنلاین رایگان وکیل حاتمی فر خوش آمدید، شما می توانید پرسش حقوقی و کیفری و خانواده و سایر سوالات قضایی خود را به صورت چت با وکیل پایه یک دادگستری در میان گذاشته و ظرف 48 ساعت پاسخ سوال خود را از پلتفرم مشاوره حقوقی آنلاین رایگان مشاهده نمایید
فهرست مطالب
به باد رفتن پول در بورس و مشکلات خانوادگی - پرسش 3791
![]()
سلام و عرض ادب بنده خانمی 40ساله و فرهنگی هستم8سال پیش ازدواج کردم کارشناسی ارشد هستم و همسرم هم 40ساله کارمند مرکز بهداشت...سال97که ازدواج کردم 45میلیون پول نقد داشتم وهرچی کارکردم طی این سالها تو بورس گذاشت به باد داد فقط یه خونه با قسط گرفتیم از نظر رابطه جنسی هم دوسه ماه یکبار همیشه هم عصبی و دعواداره و کتک میزند خسته شدم از دستش راهکاری پیشنهاد میکنید دایم قهر میکنه میره خونه پدرو مادر و برادرش و ما تو خونه همیشه تنهاییم ممنون


